Wednesday, 14 November 2012

UUM dah dapat TNC HEPA baru TAPI....

salam kepada semua student..aku ade info PANAS nk bgtau korang..ini berkenaan dengan PENGGANTI TNC HEPA

rupenye sedar tak sedar kita dah pon MENERIMA  Timbalan Naib Canselor HEPA yang baru..

tak caya?? JOM USHA surat PELANTIKAN beliau yang ditandatangan oleh Dato menteri KPT..



surat pelantikan TNC HEPA kepada Prof Madya Fo'ad





Eh jap2..cuba korang usha betul2 tarikh surat tu dikeluarkan dan tarikh pelantikan..nampak tak?? kalo x nmpk meh aku bagi nampak..hehe


tarikh surat dikeluarkan



tarikh LANTIKAN TNC


persoalannya..kenapa sampai sekarang pihak pentadbiran UUM yang diketuai oleh Dato VC tak umumkan pelantikan ni..ke dorang ni nk memperbodohkan MAHASISWA uum?

agak-agak la wahai Dato VC,, dah lama dah ni surat ni dikeluarkan..tak kesian ke kat student?? takde TNC HEPA bermakna kebajikan student tak TERJAGA!! dato VC suke jadi macam tu ke?? 

jadi Dato VC jangan buang masa p melancong sini sana, p renovate opis smpai berjuta-juta, p jemput artis melambak-lambak, lebih Dato VC SEGERAkan pengumuman pelantikan TNC ni.. CEPATKAN pelantikan TNC HEPA ni!!!

nasihat aku kt VC,-arahan KPT telah diberi, jangan INGKAR!! dan Ingat Jawatan NAIB CANSELOR tu hanya sementara, bila-bila masa sahaja ko boleh JATUH TERSEMBAM!

KAMI dah BOSAN menunggu dan KAMI BUKAN BODOH!!

P/S:-mesti  kes VC masih menaruh harapan AMY jadi TNC la ni hahaha SALAM MAAL HIJRAH buat VC ,SHAMSUL che Mey dan AMy AZHAR...
      











11 comments:

  1. hahaha.. normal lettew..:)

    ReplyDelete
  2. inilah yang di namakan Universiti Pengurusan Terkemuka... bukan nak kutuk just nak bg pandangan jer

    ReplyDelete
  3. mana blogger dpt surat ni?

    ReplyDelete
  4. nak tahu kesahihan surat nie, try tanya pihak pentadbiran... he3... nak tengok gak, aper jwpn diorang... xpun tanya KPT jer terus...

    ReplyDelete
  5. UUM ni dah teruk doh,,aku tengok jadi tempat hiburan bukannya gedung ilmu..pegawai atasan pon ramai yang gatai

    ReplyDelete
  6. Kalau surat ni bukan palsu @ yg olok2, kenapa sipenerima surat ni prof madya fuad tidak declare bhw dia sndiri telah dilantik. Bukan ka surat ni dialamatkan kpd dia????

    ReplyDelete
  7. jgn jadi bodo la..ko tau beza ke fo"ad ke fuad? Prof madya Foad sakdan la..bukan dr fuad dekan cogis..reti tak pencacai VC oiiii

    ReplyDelete
  8. Hang edit ka ni ? camna hang boleh dapat ?

    ReplyDelete
  9. nak tahu betul atau x, tanya la Pihak pentadbiran...

    ReplyDelete
  10. 29/11/2012, 3.07 a.m... identiti si pemilik blog ini telah dapat dikesan... ptt la berani smcam, bukan calang2 orang rupanya... xheran la senang dpt benda2 sulit cam nie... hi bro, selamat berknlan... he3...

    ReplyDelete
  11. lastly org lain yg dilantik..kah kah kah... -komando utan sintok

    ReplyDelete